dvije crne rupe koje kruže jedna oko druge unutar svog horizonta događaja
Köksal
2015-09-19 00:43:32 UTC

Postoji li neki argument protiv ove situacije: dvije crne rupe, jedna unutar horizonta događaja druge, a sustav je stabilan.

Zanimljivo mi je jer ako ovo uspije, mogli bismo imati horizont događaja sustava u obliku savršene kugle. (Horizont događaja vjerojatno bi se kretao s orbitom)

Nema traga, ali dječak o kojem bi bilo zanimljivo razmišljati. Ne bi li bilo kakva asimetrija u veličini dvije crne rupe uzrokovala da druga pojede manju?
Vrlo zanimljivo pitanje, ali ne bi li trebalo uzeti u obzir veličinu crnih rupa?
četiri odgovori:
James K
2015-09-19 01:44:50 UTC

Unutar horizonta događaja nalazi se čudno mjesto. Unutar prostora crne rupe teče prema singularnosti brže od brzine svjetlosti (izmjereno izvan crne rupe. Učinak je da će bilo koja stvar unutar crne rupe u konačnoj (i obično kratkoj) količini vremena završe na singularnosti.

Postoje modeli spajanja crnih rupa, kao što je video od nasa. Potrebna su super-računala za numeričko rješavanje Einsteinovih jednadžbi.

Kao što sam primijetio u komentaru, nijedna stabilna orbita ne može postojati unutar 1,5 puta radijusa horizonta događaja. Orbitalna brzina je c na toj udaljenosti (1,5 Schwarzschild); naziva se i "fotonska sfera". Unutar tog radijusa sve orbite su nestabilne. A zračenje gravitacijskih valova znači da će, dok dvije crne rupe kruže jedna oko druge, izgubiti energiju i njihove će se orbite raspadati. Kako se crne rupe približavaju, horizonti događaja se iskrivljuju i stapaju u oblik kapljice

Florin Andrei
2015-09-19 05:16:47 UTC

dvije crne rupe, jedna unutar horizonta događaja druge

Pretpostavka je pogrešna. Takvo što ne može biti. Ono što vi i ja, vanjski promatrači, razumijemo kao "crnu rupu" zapravo je cijeli volumen unutar horizonta događaja. To je dio svemirskog vremena koji je uzročno odvojen od mjesta na kojem smo sada.

Kad se dvije crne rupe približe dovoljno blizu, horizonti događaja izbočuju se jedni prema drugima. Kad se dodirnu i postanu jedinstveni horizont događaja, na snazi ​​je započeo postupak spajanja (ponekad se to naziva "kolizija"). Jedini mogući ishod u tom trenutku je da će se dvije BiH spojiti i postati jedinstvena, veća crna rupa.

Pogledajte ovaj videozapis za primjer:

https: / /www.youtube.com/watch?v=p647WrQd684

(napomena: dvije crvene sfere na kraju simulacije nemaju fizičku stvarnost, zanemarite ih)

To je tehnička poanta, ali vaša rasprava o "horizontima događaja" ovdje nije precizna. Horizont događaja globalno je svojstvo prostornog vremena. Možete odabrati slijed svemirskih površina (kao što je učinjeno u filmu) gdje će se presijecanje horizonta događaja na tim kriškama spajati kad se uzimaju u nizu, ali to nije isto.
Brick
2015-09-19 05:13:41 UTC

Horizont događaja je globalno svojstvo prostor-vremena. U ovom slučaju postoji samo jedan horizont događaja. Da bi postojale "dvije" crne rupe, obično mislimo da su njihovi prividni horizonti u određenom trenutku odvojeni i na kraju se stapaju.

Ako se uzme u obzir tehnička specifičnost, postoji gomila ovo istraživanje je zato što su spajanja crnih rupa vjerojatni izvor gravitacijskog zračenja, a postoji više eksperimenata širom svijeta koji pokušavaju izravno otkriti takvo zračenje, uključujući LIGO u SAD-u. Također je predloženo nekoliko svemirskih eksperimenata, ali koji se trenutno ne financiraju.

Mnogo teoretskog rada u ovome koristi velike numeričke simulacije na superračunalu za izračunavanje važnih veličina, uključujući događaje i prividne horizonte. Zbog emisije gravitacijskog zračenja, crne rupe koje opisujete polako će se zavojiti i na kraju će se potpuno spojiti. (Gravitacijsko zračenje odnosi energiju, pa će se njihov radijus u orbiti smanjiti.) Na kraju će se smjestiti (asimptotski) u Kerrovu ili Schwarzschildovu otopinu.

aramis
2015-09-19 01:23:30 UTC

To je malo vjerojatan scenarij.

Horizont događaja točka je u kojoj orbitalna brzina prelazi C (brzina svjetlosti).

Materija nije u stanju izjednačiti ili premašiti C unutar njegov okvir. Stoga je stabilna orbita nevjerojatna, jer bi se druga crna rupa trebala kretati brže od C. Dakle, orbita je u osnovi nestabilna i propada.

Morali bismo biti u mogućnosti otkriti pomak brzine u orbitama objekata izvan horizonta događaja na akrecijskom disku, a horizont događaja također bi trebao imati izbočenje, ali ovisno o trenutnom mjestu u orbiti, to mogu postati neotkriveno maleni dok se manje crne rupe spirale izbliza i bliže.

Imajte na umu da nisam upoznat sa svim pojedinostima povlačenja okvira i ostalih neobičnosti povezanih s crnom rupom, pa je ovo samo prva narudžba ispitivanje principa, dakle nevjerojatno, a ne nemoguće.

Orbitalna brzina je c pri 1,5 Schwarzschilda, što se naziva "fotonska sfera". Unutar tog radijusa sve orbite su nestabilne.
Puno je pogrešno s ovim odgovorom i puno je nagađanja. Znanost o spajanju BiH dobro se razumije - nema potrebe za špekulacijama.
@FlorinAndrei A rodonačelnik većine toga sada misli da je uglavnom pogrešno ... Hawking je promijenio svoje stavove.