Drži li ovo amatersko promatranje čak i robotizirano traženje supernova?
uhoh
2018-02-22 05:07:46 UTC

Novi članak u Nature Nalet svjetlosti pri rođenju supernove (doi: 10.1038 / nature25151) opisuje slučajno hvatanje supernove "Shock Breakout" - najraniji porast svjetline supernova stara samo oko 4 sata. Epdf s otvorenim pristupom povezan je u članku Washington Posta ako kliknete iznutra: samouki astronom primijetio je nešto što niti jedan znanstvenik nikada nije vidio što je samo po sebi dobro.

Njegovo je otkriće, objavljeno u srijedu u časopisu Nature, orijentir za astronomiju. Busove slike prve su uhvatile kratku fazu "šoka probijanja" supernove, kada se val energije kotrlja iz jezgre zvijezde u njezinu vanjštinu neposredno prije nego što zvijezda eksplodira. Računalni modeli sugerirali su postojanje ove faze, ali nitko joj nije bio svjedok.

Je li ovo najranije da je osoba takav fenomen "vidjela" ili ovo opažanje također zadržati evidenciju nakon uključivanja svih automatiziranih pretraživanja supernova i robotskim teleskopima?

enter image description here

u nastavku: "Astronom Victor Buso pozira ispred teleskopa s kojim je svjedočio rođenju supernove 2016gkg. (Victor Buso)" Od ovdje. Kliknite / otvorite za punu veličinu.

enter image description here

Samo da pojasnimo, mislite li samo na početno posvjetljivanje supernove? Ne samo prva koja je identificirala samu supernovu?
@Kozaky fenomen je opisan u 2. polovici prve rečenice "... slučajno hvatanje supernove" Shock Breakout "- najraniji porast svjetline supernove stare samo oko 4 sata." ali ću dodati blok citat da to bude još jasnije. Hvala!
Jedan odgovor:
eshaya
2018-04-12 03:34:50 UTC

Ne, supernove su primijećene ranije i s boljom kadencom od ove.

Keplerov satelit promatrao je galaksije u 30-minutnom ritmu od mjeseci prije eksplozije supernove do mjeseci nakon toga. Većina je to bila vrsta Ia koja nije imala uočljive udarne proboje, ali prije toga objavljen je jedan SN s probijanjem objavljen u Astrophysical Journal: "Promatrane su probijanje udara i rane svjetlosne krivulje supernova tipa II-P s Keplerom ".

Članak Nature koji je povezan s pitanjem daje još 4 SN-a koja su također otkrivena već ranije. Mislim da je novost ovdje što ju je tako rano otkrio astronom amater.

Odličan odgovor, hvala! fyi imam još dva pitanja u vezi s anketama; [Može li SpaceX Roadster presresti bilo koja tekuća istraživanja?] (Https://astronomy.stackexchange.com/q/25007/7982), a također [Postoji li način da se pronađe koja su glavna snimanja neba trenutno aktivna?] (Https: / /astronomy.stackexchange.com/q/25655/7982)
Nadam se da vam ne smeta što sam dodala nekoliko prijeloma retka oblikovanju vašeg odgovora.
@uhoh - Pretpostavljam da će se Roadster pojaviti u anketama. Mali je, ali još uvijek je vrlo blizu. Ali, samo je još jedna stvar dodati tisućama asteroida i napuštenih satelita u blizini koje ankete pronađu, ili ignoriraju ili proučavaju, ovisno o tome tko gleda. Za popis anketa Wikipedia ponovno dolazi u pomoć (https://en.wikipedia.org/wiki/Astronomical_survey#List_of_sky_surveys).
Bolje je komentirati svoja druga pitanja o samom pitanju, umjesto ovdje. To će vam pružiti priliku da * pročitate pitanje * prije nego što odgovorite na njega! Ta je veza već objavljena kao odgovor na drugo pitanje, a ja sam na nju odgovorio u [komentaru] (https://astronomy.stackexchange.com/questions/25655/is-there-a-way-to- pronađi-koja-glavna-nebeska-istraživanja-trenutno-aktivna # comment44143_25662) i tamo.