Teoretska iznenadna pojava crne rupe u BBC-jevoj dramskoj emisiji * upozorenje na spojler *
Chopper3
2018-01-18 16:10:32 UTC

To sam pitao na web lokaciji za razmjenu filmova, ali sugeriraju da to pitam ovdje, to je čisto hipotetički upit zasnovan na BBC-jevoj dramskoj emisiji pod nazivom "Tvrdo sunce", slobodno ubijte pitanje ako je ovdje neprikladno.

U finalu serije TV emisije događa se očekivani 'događaj na razini izumiranja' i čini se da je crna rupa blizu našeg sunca, već je razvila spiralu vrućeg plina izvučena iz sunca.

Jasno je da je ovo fikcija, ali želim shvatiti koliko je ovo loše smatrano. Prvo je emisija smještena u Londonu i čini se da su svi zaprepašteni kad se donja slika digne iz sumraka, no očito postoji već neko vrijeme potrebno za stvaranje spirale (barem sati?), Pa bi je nacije vidjele države istočno od Velike Britanije. to vrijeme i izvještavali o tome sigurno na globalnoj razini?

Moje pravo pitanje je više oko toga postoji li neki potencijalni scenarij u kojem bi se crna rupa te veličine mogla iznenada razviti i doći do te veličine dovoljno brzo da ta slika bude iznenađenje? Koliko razumijem, kao znanstvenik-laik, da li bi crna rupa te veličine trebala imati masu barem jednog našeg sunca da bi dosegla tu veličinu (vjerojatno i više) - je li to valjana pretpostavka? Ako je tako, odakle dolazi masa? Također ne bi li iznenadno postojanje nečega drugog s barem jednakom masom kao što se naše sunce iznenada pojavilo u središtu našeg Sunčevog sustava imalo ogroman gravitacijski utjecaj na sve u sustavu, uključujući Zemlju? Imali bismo ogroman vulkanski / tektonski utjecaj, zar ne?

Pa opet, žao mi je ako je ovo neprimjereno, jednostavno sam bio nevjerljiv koliko su loše smatrani znanstveni aspekti ove fantastike i želio sam provjeriti da moje razumijevanje je bilo točno.

Screengrab: enter image description here

Možda za prelazak na Worldbuilding SE, iako ni tamo možda ne odgovara.
Ovo je zapravo zabavno pitanje. Primarna stvar u kojoj se čini da je emisija pogriješila bili su gravitacijski efekti s daljine i relativna brzina. Crna rupa se nije mogla pojaviti i zadržati se u blizini sunca, proletjela bi poput Oumuamua, a crna rupa bi naš Sunčev sustav bacila u kaos. Osim ako to nije bila teoretska mikro crna rupa, ali čak i tako, da samo bi prošao, a ne pojeo Sunce. To je nevjerojatno, ali detalji o tome što bi se konkretno moglo dogoditi i kada bismo to primijetili zabavno je raspravljati, bilo o gradnji svijeta ili ovdje.
nije li sunce malo preveliko na toj slici?
Da, i ja sam to mislio
Vjerojatno je crna rupa već smanjila udaljenost od zemaljskog sunca. To je možda jedino što su nekako uzeli u obzir :)
Uobičajeno je da se u naslov stavlja riječ "Spoiler" kada se otkrivaju određeni događaji koji se događaju u filmu ili knjizi. Sad nemam razloga gledati emisiju :(
Što se tiče "očito postojanja ... države istočno od Velike Britanije to bi vidjele u to vrijeme i sigurno bi o tome izvještavale globalno". Čim zemlje istočno od Velike Britanije počnu raditi emisije koje vrijede gledati, onda će ih gledati i drugi, ali zasad nitko nije gledao te izvještaje da bi znao da su prijavljeni; ^)
* te veličine * ovdje je dvosmislen
Pitam se hoće li to objasniti kao nekakav eksperiment koji je pogriješio. Emisija mi se svidjela, ali cijela ideja držanja lokalnog kozmičkog događaja u tajnosti (vidi Duboki utjecaj, Traženje prijatelja za kraj svijeta itd.) Prilično je glupa. Postoje tisuće ljudi koji neprestano traže.
šest odgovori:
StephenG
2018-01-18 17:37:01 UTC

Prvo je emisija smještena u Londonu i čini se da su svi zaprepašteni kad se slika ispod digne iz sumraka, ali očito postoji već neko vrijeme potrebno za stvaranje spirale (barem sati?) tako da zemlje istočno od UK bi to vidjela za to vrijeme i sigurno o tome izvještavala globalno?

A mi imamo nekakav velik broj svemirskih satelita koji ne rade ništa osim što prate Sunce i sve ljude nadgledanje njih sigurno bi uočilo ovaj manji događaj.

Moje pravo pitanje je više oko toga postoji li neki potencijalni scenarij u kojem bi se crna rupa te veličine mogla iznenada razviti i doći do te veličine dovoljno brzo za tu sliku biti iznenađenje?

Otprilike jedini način na koji se mogu sjetiti je da netko stvori Kugelblitz, iako je to prilično daleko.

Možda vrlo nakazan sudar dvaju objekata velike mase, koji bi stvorio daleko gore probleme - u biti apsolutno veliku eksploziju i ne bismo gledajte rezultat tiho nakon toga.

Koliko razumijem, kao i laik znanstvenik, crna rupa te veličine trebala bi imati masu barem jednog našeg sunca da bi se došlo do te veličine (vjerojatno i više) - je li to valjana pretpostavka?

Postoji minimalna veličina za stvaranje crne rupe gravitacijskim kolapsom zvijezde i veća je od Sunčeve masa.

Međutim, ne postoji teoretski minimum za veličinu crne rupe ako možete napraviti neki drugi način.

Ako je tako, gdje je masa došla od?

Pitajte pisce. :-)

Također, ne bi li iznenadno postojanje nečega drugog barem iste mase kao što je naše sunce koje se iznenada pojavilo u središtu našeg Sunčevog sustava imalo ogroman gravitacijski utjecaj na sve u sustavu , uključujući Zemlju?

Da, to je glavni problem.

Bilo kojoj dovoljno velikoj crnoj rupi da započne sifoniranje vanjskih slojeva Sunca trebala bi značajna masa i imala bi značajan utjecaj na našu orbitu - i to više-manje odmah.

Naša orbitalna brzina dovoljno je za održavanje naše gotovo kružne orbite oko Sunca.

S nečim tako masivnim poput male zvijezde dodane u blizini Sunca, naša orbitalna brzina više ne bi bila dovoljna za kružnu orbitu i mi bismo bili u eliptičnoj orbiti oko para Sunce-BH. Složenije je od toga, ali to su široki potezi.

Ali ta bi elipsa bila s našom trenutnom udaljenostom kao afelom, dok bismo imali manju udaljenost od perihelija. Pa bismo postali topliji. I ne bi trebalo puno da se ovdje neudobno povisi temperatura. Vrlo grubo, ako bismo imali najbliži pristup od 0,72 AU (Venerova trenutna orbita), otkrili bismo da nam se temperatura povisuje za možda 24 stupnja Celzija, što bi bilo dovoljno da nam planet postane neživ - (možda 60 C na ekvatoru i dovoljno za otapanje značajnih dijelova polarnog leda i vječnog leda). A kako bi se ova promjena događala svakih šest mjeseci dok smo orbitirali da se pomaknemo iz blizine u daljinu, trajno bismo mijenjali klimu. A to ignorira efekte staklenika - mogli bismo završiti s odbjeglim efektom staklenika koji je posvuda povisio temperature do smrtonosnih razina.

Imali bismo ogroman vulkanski / tektonski utjecaj, zar ne?

To je teško nazvati. To bi ovisilo o tome koliko su udaljeni bili Sunce i BiH i koliko je BiH bila masivna.

Ali imali bismo puno razloga za brigu.

Hvala vam što ste me ogovarali, znam da ovo nije pravo mjesto za postavljanje ovakvih stvari, ali želio sam osigurati da moje ograničeno znanje iz fizike nije u potpunosti pogrešno i da su u ovom slučaju pisci samo pomalo lijeni / lijeni :)
Mislim da je ova emisija bila unatrag nekoliko desetljeća. BH ne izgleda stacionarno u Sunčevom sustavu; nego je nekako slobodno letio i neotkriven kroz ISM, a zatim je slučajno ušao u naš Sunčev sustav i imao skoro promašaj s našim suncem. Dok se njiše oko sebe, vuče sunce prema Zemlji ili obrnuto. Vremenska skala bila je mjesec dana ili nešto između "oh gledaj, postoji BH" i "svi smo skuhani i mrtvi". Pretpostavljam da nitko nije izvršio orbitalne izračune kako bi provjerio je li to izvedivo. Sjećam se jer mi se čak i u to vrijeme činilo pomalo smiješnim.
ovdje je film s istom stvari i Neutronovom zvijezdom: https://www.youtube.com/watch?v=v-hSfKn9DrY, a bio je još jedan film u kojem mala crna rupa nekoliko puta probija zemlju unatrag.
userLTK
2018-03-24 12:11:26 UTC

Nisam siguran da za ovo treba još jedan odgovor, ali navukao sam se na emisiju, pa zašto ne. (spojleri naprijed).

Crna rupa

Ne znamo da je to crna rupa, čak i sa slikom. Izgleda nekako poput crne rupe koja crta materiju sa zvijezde, ali ima nekoliko problema sa slikom, a na to ću doći kasnije.

Nekoliko puta u emisiji Elaine Renko (Agyness Deyn) kaže "Ne znam što je to". Pretpostavlja se da je vidjela više podataka nego bilo tko živ izvan vladinih upućenih, pa emisija pazi da se ne posveti određenom scenariju, a slika daje samo malo informacija, pa bi to moglo biti nekoliko stvari. Budući da nikad nisu rekli što je to, teže je kritizirati znanost.

Iznenadni izgled

Dogodili su se iznenadni pojavi. To ne znači da se nešto iznenada pojavi iz zraka, er, svemira ili kvantne nevjerojatnosti ili neke druge gluposti druge dimenzije, ali "iznenada se pojavilo" zapravo je donekle razumno jer je svemir velik i mračan i nešto prolazi nezapaženo dok ne bude ispravno povrh nas, u domenu je mogućeg.

Čeljabinski meteor iz 2013. primjer je destruktivnog objekta koji se samo "pojavljuje" na nebu jer se kao sunce Uz meteor ga je bilo teže vidjeti i bio je manji od meteora koje NASA prati, tako da nitko nije vidio da dolazi dok nije zablistao blistavi bljesak.

Zašto NASA, ali nitko drugi.

NASA ima najbolje teleskope, iako postoje neki vrlo dobri širom svijeta i brojni astronomi amateri, tako da određeni aspekt možda nije vjerojatan, ali je teoretski moguć.

Prvo je emisija postavljena u Londonu i čini se da su svi zaprepašteni kad se slika ispod digne iz sumraka, ali očito postoji već neko vrijeme potrebno za stvaranje spirale (najmanje sati?), tako da nacije istok Velike Britanije to bi vidio za to vrijeme i sigurno o tome izvještavao globalno?

Ne sviđa mi se spirala. Lijepo je, ali ne sviđa mi se. (Uskoro ću doći do toga).

O iznenadnosti vizualnog izgleda pri izlasku Londona, razmotrite što vidimo. Dva policajca progone svog osumnjičenika. Ostali policajci su u garaži sa svojim šefom koji je malo prije ustrijeljen. Neki su bolničari koji se brinu o ubijenoj osobi. Policajci koji progone milost neće se zaustaviti i provjeriti svoje telefone, pa je posve moguće da su slike počele preplavljati internetske mreže prije nekoliko minuta, a ljudi u emisiji nisu bili svjesni.

Koliko je dugo bio vidljiv?

U pravu ste, ako je vidljiv u Londonu u izlazak sunca, vidljiv je ranije istočno od Londona.

Uglavnom svugdje na Zemlji, gdje vidite sunce, vidite istu stranu sunca. Sunce je u različitim dijelovima neba, ali svi vidimo istu stranu sunca, pa bi, osim ako oblaci ne zaklanjaju pogled, svi istočno od Londona i dalje trebali vidjeti ono što su vidjeli. To postavlja pitanje, koliko dugo je objekt vidljivo utjecao na sunce, jer nije mogao biti dug ili bi se proširio glas.

Objekt se na toj slici pojavljuje na udaljenosti od jedne solarne radijuse Sunčeva površina, pod pretpostavkom da je kut donekle ravno, a ne gleda se bočno, tada možemo procijeniti da je udaljenost od Sunca oko 1 solarni radijus ili 700 000 km. Crna točkica također je prilično mala, možda veličine planeta, zasigurno manja od Jupitera (koji je 1/10 promjera Sunca), čini se da je veća od Zemlje (1/100 promjera sunca), a to bi i nju učinilo velika da bude crna rupa ili neutronska zvijezda, ali možda bijeli patuljak, super zemlja, mini plinski gigantski planet ili fragment planetarne jezgre. Tamo je prilično malo prostora za migovanje.

Sunčeva gravitacija, u osnovi brzina bijega unatrag, dodala bi oko 430 km / s bilo kojoj početnoj brzini u odnosu na sunce koju je objekt imao dok se približavao Sunčevom sustavu. Većina objekata u blizini egzolarnog sustava imaju relativnu brzinu prema suncu u 1s ili 10s km / s, barem za one objekte koji kruže u istom smjeru kroz mliječnu stazu, ali hiper ubrzani objekti mogu doseći i do 100-ih od km u sekundi u odnosu na Sunce. Ako je to bio hiper ubrzani objekt koji se približavao sa suprotne strane Sunca od Zemlje, moguće je da bi ga bilo teško vidjeti i da se vrlo brzo približio Sunčevom sustavu. Što se nešto sporije kreće, to je više vremena za vidjeti i to je gravitacijski utjecaj, ali hiperbrzina iza približavanja suncu može raditi, ili utječući ili prolazeći blizu sunca.

Pod pretpostavkom taj je objekt blizu sunca, što se čini, čak i hiper brzinom, golim okom, činio bi se uglavnom mirnim. Ako ovom objektu damo relativnu brzinu prema suncu, recimo 700-1000 km / s. Iz naše perspektive i dalje bi trebalo 700-1000 sekundi (12-16 minuta) da prijeđemo jedan nebeski radijus ili 1/4 od 1 stupnja. To, u teoriji, znači da bi mogao biti vidljiv samo 12-16 minuta ili manje da je putovao brže. To je dovoljno kratak vremenski okvir da su policajci mogli progoniti svog osumnjičenika nesvjesni slika koje su počele preplaviti Internet. 12-16 minuta zapravo djeluje i teoretski je moguće, ako je nevjerojatno.

Moje pravo pitanje je više oko toga postoji li neki potencijalni scenarij u kojem bi se crna rupa te veličine mogla iznenada razviti i doći do te veličine dovoljno brzo da bi ta slika mogla biti iznenađenje? Koliko razumijem, kao naučnik-laik, razumijem da bi crna rupa te veličine trebala imati masu barem jednog našeg sunca da bi došla do te veličine (vjerojatno i više) - je li to valjana pretpostavka?

U pravu ste. Crne rupe imaju minimalnu masu od oko 2 i mijenjaju Sunčeve mase, a ta masa jednostavno ne bi ostala neprimijećena, čak i ako je male veličine, plimne učinke na planete u orbiti primijetili bi čak i astronomi armature "Hej, Neptun nije" t tamo gdje bi trebalo biti "- takve bi se stvari primijetile. Također, kako je prolazio blizu sunca, ne bi samo povukao spiralu sa sunca, već bi sunce dobilo izrazito jajasti oblik. Tolika masa ne bi uspjela, ali mi ne znamo masu predmeta. Ne znamo je li to crna rupa ili što je to.

Ni crne rupe se ne razvijaju naglo. Izrađene su u jezgri vrlo velikih zvijezda kad pređu u supernovu. Dakle, i tamo je vaše mišljenje ispravno.

Odakle dolazi masa? Također ne bi li iznenadno postojanje nečega drugog barem iste mase kao što se naše sunce iznenada pojavilo u središtu našeg Sunčevog sustava imalo ogroman gravitacijski utjecaj na sve u sustavu, uključujući Zemlju? Imali bismo ogroman vulkanski / tektonski udar, zar ne?

Šteta od zvjezdanih masovnih objekata koji prolaze kroz Sunčev sustav bila bi ta da bi promijenio orbite planeta i promijenio Zemljina orbita mogla bi biti loša, što nas tjera van naše zone Zlatokose, ali objekt od 1 ili 2 sunčane mase trebao bi se približiti Zemlji kako bi izazvao plimne efekte o kojima govorite. Taj se objekt čini blizu sunca, a mi ne znamo da je riječ o masi pa vrste plimnih učinaka o kojima govorite nisu problem.

Spirala

Ne sviđa mi se spirala jer izgleda kao da objekt povlači plin sa Sunca, ali nije promijenio oblik sunca. Čini se da je i spirala dobro razvijena, što bi potrajalo. Ne želim reći da je to nemoguće, ali spirala oko predmeta, iako lijepa, čini mi se najmanje znanstvenim dijelom događaja.

Isprike zbog dugog odgovora, ali želio sam ističu da je teoretski moguć neprimijećen, vrlo brz učinak, ali krajnje nevjerojatan.

quillbreaker
2018-03-22 09:41:15 UTC

Pa ... možda nije crna rupa.

Da je neka vrsta magnetske anomalije na Suncu potiskivala plazmu u jednom smjeru, objekt ne bi morao biti masivniji od sunce uhvatiti sprej. Crna mrlja čak bi mogao biti i Merkur - bilo koja masa uhvatila bi izlazni mlaz plazme ako bi mlaz dostigao dovoljno visoku razinu. To se ili dobro udružuje s prevelikim suncem ili se udvostručuje na farsi, ovisno o tome koliko znate o zvjezdanoj mehanici.

To naravno ne objašnjava zašto je crno. Možda je to mala crna rupa. Pretpostavljam da bi to bila mala crna rupa, lakša od sunca, Zemlja bi mogla imati nešto poput uobičajene orbite. Ali čak i u odsustvu struje plazme, prilično sam siguran da bi se efekt gravitacijske leće zeznuo na vidljive načine.

Ili je možda teorija ravne zemlje istinita u emisiji, i ono što smo zapravo gledanje je neka vrsta oštećenja u projekcijskoj kupoli koja okružuje zemlju! To nije crna rupa, to je majka svih mrtvih piksela.

Rekviziti na prijedlog Merkura .. Slika u ovom pitanju nije baš ista kao ona koju su pokazali u finalu. U finalu je bila crna točka, otprilike veličine Merkura.
Supreme
2018-01-26 17:02:27 UTC

Puno sam razmišljao o finalu serije i u najmanju je ruku zbunjujuće. Moguće je da bi crna rupa mogla biti neka vrsta mikro singularnosti, za koju se pretpostavljalo da je moguća, ali nikada nije pronađena. Na taj način masa nije dovoljna da sve planete baci u kaos onog trenutka kada se približi Sunčevom sustavu. To se reklo, imali su mjerač vremena na kraju svijeta od prve epizode, pa se postavlja pitanje, kako su znali da dolazi? Osobno je najlogičniji odgovor da je umjetne prirode, možda je eksperiment s ljudskom svemirskom postajom otišao jako, jako pogrešno. To bi objasnilo tajmer, možda su cijelo vrijeme znali da mu je od te točke suđeno da pojede sunce.

Ignorirajući to, nije izvan znanstvene mogućnosti da bi se prirodna mikro crna rupa mogla kretati dovoljno malom brzinom, u odnosu na brzinu našeg vlastitog Sunčevog sustava, da bi bila zarobljena unutar gravitacijskog izvora zvijezde. Disk za akreciju također bi vjerojatno usporio svoju brzinu jer usisava materiju sa zvijezde i povećava njezinu masu. Nepotrebno je reći da je sve krajnje malo vjerojatno, ali ne i nemoguće da bismo pukim slučajem mogli uhvatiti vlastitog zastrašujućeg suncobrana.

Zaista ne izgleda dobro za ljude na Zemlji u ovoj seriji. Kako se masa crne rupe povećava, a dvije kruže jedna oko druge, igrat će pakao na organizaciju planeta unutar Sunčevog sustava, vjerojatno preusmjeravajući orbitu Zemlje u položaj daleko manje ugodan za život ovdje. Zaista, strašan "kraj dana". Jedva čekam da vidim kako će sve ispasti!

Hvala na odgovoru. Pisac je rekao da ima obilježen puni petogodišnji plan koji definitivno završava s krajem Zemlje. Problem je s tim što se za emisiju ne smatra da je postigla snažan kritički ili gledateljski uspjeh, pa možda neće uspjeti ostvariti svih pet sezona - pošteno se istakla samo Agyness Deyn, većina ostatka glumačke ekipe ili je spavala ili masovno pretjerujući, to nije pomoglo.
Bill B
2020-01-10 01:40:08 UTC

(Napomena - laik iz znanosti koji je jednostavno gledao emisiju)

Može li se otvoriti crvotočina koja zauzvrat ima crnu rupu "na drugom kraju"? (Čini li zatvaranje crvotočine skrivnim skrivenim rješenjem pisaca za kraj svijeta?)

Nije najgora ideja da budem iskren
Garry Hurley
2018-04-13 06:29:39 UTC

Vi svi nagovještavate učinke crne rupe na Sunčev sustav, ali zaboravljate na učinke na vrijeme koje gravitacija stvara. Gravitacija crne rupe usporila bi vrijeme. Kao takav, efekt gravitacijskog širenja vremena omogućio bi nam da vidimo spiralu polagane smrti Sunčevog sustava, iako bi vanjskom promatraču Sunčev sustav već bio nestao. Sunce bi doista postalo u obliku jajeta, ali spirala koju vidimo na kraju mini serije Hard Sun bio bi njegov prvi znak. Petogodišnji raspored bio bi koliko bi trebalo da Zemlja zaista iskusi pune učinke crne rupe, jer kako smo se približavali crnoj rupi, vrijeme bi se i dalje usporavalo i osjećali bismo kako se vrijeme vuče još dalje nego prije.

Što se tiče iznenadnog pojavljivanja i nikoga ne primjećuje, činjenica je da je netko to primijetio. To je razlog zašto je flash pogon postojao. Zapamtite, NASA još uvijek nadgleda samo NEO preko 140 metara. Crna rupa je zapravo puno manja od te - i gotovo je nije moguće otkriti, osim u prisutnosti materije.