Kako prepoznati zvijezde na fotografijama?
Michael
2014-09-02 02:52:13 UTC

Mogu pogledati zvjezdanu kartu i prepoznati stvari poput zviježđa na nebu. Ali ako fotografiram svojim DSLR fotoaparatom (35 mm s pristojnim zum objektivom, bez astronomske optike), naletim na poteškoće. Otkrivam da kamera može vidjeti puno više zvijezda nego što je moje oko i otkrivam da počinjem imati velike poteškoće čak i identificirati prosto zviježđa. Na primjer, kad na noćnom nebu tražim zviježđe Kasiopeja, vrlo je lako uočiti: izgleda poput postrani "W". Ali kad fotografiram, na slici uopće ne vidim W, vidim oko 16 zvijezda oko kojih bi "W" trebao biti čudni kutovi jedni prema drugima, i teško je dokučiti s kojim zvijezdama se povezati tvore stvarno zviježđe.

I odatle se samo spušta nizbrdo, jer druga zviježđa nemaju oblik tako lako prepoznatljiv kao Kasiopeja, i kao rezultat toga imam puno poteškoća čak i prepoznati što Gledam.

Fotografija s uobičajenim fotoaparatom nije sasvim isto što i gledanje kroz teleskop, jer kamera ima puno šire vidno polje. A u isto vrijeme, čini se da ne postoji linearni odnos između stvarne veličine zvijezde i toga koliko sjajno izgleda. Kao što sam gore spomenuo, vidim 16 zvijezda koje izgledaju donekle usporedivo po sjaju, ali znam da se razlikuju za nekoliko veličina.

Postoje li neke trikove ili tehnike koje mogu koristiti za brzo prepoznavanje zvijezda u slike koje snimam? Tražeći tragove, nisam vidio nikoga da spominje ovaj problem.

Jesu li ove slike javne ili privatne?
@barrycarter Pa, trenutno samo sjede negdje na mom tvrdom disku, pa pretpostavljam da ih to čini privatnima. Međutim, osim njihovog smještaja, kod njih nema ništa posebno privatno.
Ako ih objavite na reddit.com/r/Astronomy, astro-bot bi ih trebao automatski označiti
Aaron
2014-09-02 07:10:25 UTC

Snimite drugu fotografiju istog polja koja je manje izložena. (Nije važno ako to radite skraćujući vrijeme ekspozicije, smanjujući ISO itd.) To će vam dati sliku s mnogo manje zvjezdica, tako da možete lako uzoriti slike.

Dopunjujući ovaj sjajan odgovor, želio bih ukazati na [Astrometrija] (http://nova.astrometry.net/). Tamo možete poslati svoju fotografiju i ona će pokušati prepoznati zvijezde na slici. Prema mom iskustvu to izvrsno djeluje. Mnogo izlaznih opcija, poput izvoza u FITS format.
James K
2017-03-15 01:01:25 UTC

Ovo je u osnovi komentar @agtoever, pretvoren u odgovor kao wiki zajednica.

Postoji internetska usluga http://nova.astrometry.net/ koja može prepoznajte zvjezdasta polja na fotografijama i tako pretvorite iz položaja piksela u ra / dec. Može se izvoziti u FITS i čini se da općenito dobro radi.

Također, bot na reddit.com/r/Astronomy može im automatski dodati bilješke na tamo objavljene slike ako vam ne smeta da ih drugi vide.