Zašto je distribucija asteroida otkrivenih 2010. imala radijalnu modulaciju?
uhoh
2018-04-03 14:29:30 UTC

Ovaj odgovor povezuje se s jednim od izvrsnih videozapisa o asteroidima Scotta Manleyja Otkrivanje asteroida - 1970-2015 - razlučivost 8K. Animacija naglašava položaje meteora u trenutku njihovog otkrića, a promatrajući možete vidjeti kako se tehnologija poboljšava i primijetiti obrasce jer su instrumenti usmjereni u različitim smjerovima kako bi se izbjegla svjetlost sa Sunca i (barem ponekad) s Mjeseca. (ima glazbe, prilagodite glasnoću u skladu s tim)

Često postoje obrasci u obliku ventilatora koji pokazuju smjerove u kojima su usmjereni osjetljiviji teleskopi sa skromnim vidnim poljem.

Međutim, primijetio sam da samo tijekom 2010. godine, otprilike između brojeva asteroida 500,000 i 520,000 postoje radijalne pruge na određenim udaljenostima od Sunca. Ne vidim da se to dogodilo bilo kada tijekom videozapisa.

Je li ovo samo artefakt prikazivanja ili je stvaran? Ako je stvaran, što bi uzrokovalo povremenu radijalnu modulaciju osjetljivosti, i to samo 2010.?

napomena 1: YouTube omogućuje stope reprodukcije između 25% i 200% i promjenjive videozapise rezolucije. Smatram da su 25% i 1080p optimalni za moju trenutnu internetsku vezu i zaslon.

napomena 2: Za one s onemogućenim GIF-ovima jedna slika je GIF.

napomena 3: druga slika sadrži nekoliko izrezanih snimaka zaslona koji ističu "periodičnu radijalnu modulaciju osjetljivosti" u otkrivanju asteroida tijekom 2010. godine, radi pojašnjenja.

enter image description here

GIF koji tamo imate je ujedno i jedina prilika kada je oko 5 sati bilo puno otkrića. Činilo se da je to još jedan dugotrajan obrazac.
Jedna od prvih verzija tog videozapisa (mislim da je 1970.-2012.) Uključuje glas po Scottu koji objašnjava što se događa.
Tri odgovori:
Sean Lake
2018-04-03 23:27:53 UTC

Prilično sam siguran da je radijalni uzorak pronađen u podacima rezultat WISE otprilike 90-minutnog ritma uzorkovanja (diktiranog orbitom satelita), astrometrijske preciznosti (oko 0,2 lučne sekunde u složene slike oko pokretanja, pogledajte Wright i sur. 2010 ) i broj besplatnih parametara za uklapanje orbite asteroida na temelju tih podataka. Vidite, na stvarnim slikama asteroidi se pojavljuju kao svjetlosne točke koje se znatno mijenjaju između okvira. IIRC, očekivali su 7 do 12 promatranja po asteroidu. Dakle, imate 10-ak opažanja u rasponu od oko 15 sati kako biste popravili orbitalne parametre asteroida oko Sunca. Kao što možete zamisliti, samo će u ovom skupu podataka biti više parametara nego što se mogu u potpunosti uklopiti jednim prolazom.

Nagađamo: to je povezano s kvantiziranjem u procjenama nesigurnosti i kako se to usmjerava prema naprijed algoritam za prilagođavanje orbite.

Ne znam detalje koji stoje iza pruganja, ali kladim se da je to povezano s numeričkom preciznošću koja se koristi u ranoj obradi podataka. Ili su pročistili orbite otkako su koristili promatranja prolaza razdvojenih ~ 6 mjeseci ili su od tada promijenili način na koji upravljaju numeričkom preciznošću u svojim astrometrijskim mjerenjima. Vjerojatnije prva, ali siguran sam jeste li pitali Amy Mainzer (PI NEOWISE-a i voditeljica misije za lov na asteroide), Roc Cutri (voditelj tima za izradu baze podataka i obradu podataka) ili bilo tko od ljudi iz Mainzerovog tima, mogli bi vam reći više.

Relevantna pozadina: Ja sam bio student Neda Wrighta (izvorni PI od WISE ) i dao mi je da pripremim i testiram algoritam lova na asteroide uoči pokretanja (u konačnici nismo upotrijebite ga - skalirano je poput $ N ^ 2 $, IIRC, a postojeći napori u literaturi su skalirani kao $ \ log (N) $ ili $ N \ log (N) $). Završio sam radeći s izvangalktičkim dijelom tima, otud i moja nesigurnost u preciznim detaljima onoga što je tim Sunčevog sustava radio. Mislim da sam ih tijekom prezentacije pitao o prugama, ali ne sjećam se odgovora, pa sam prilično siguran da je odgovor bio svakodnevan i neizbježan.

Dakle, ako vas dobro razumijem, radi se o vizualnom artefaktu pogrešaka preciznosti / zaokruživanja u procjenama orbite?
Razumijem vaše objašnjenje, veliko hvala! Ako bismo mogli fiksirati ekscentričnost na nulu, tada bi vas 15 sati u ovoj geometriji i 0,2 arcsec moglo dovesti do približno jednog promila udaljenost do Sunca. Ali naravno da se ne može, pa nema. Zanimljivo je da razmak struktura u videu iznosi oko 0,1 AU. Siguran sam da to nije tako jednostavno kao zaokruživanje, ali zabavno je tako razmišljati.
Mislio sam da video prikazuje vrijeme pojavljivanja objekta do njegovog otkrića, ali kretanje orbite će biti kretanje utvrđenijih elemenata nakon što se provjeri i dodjeli mu službeni identitet. Ali ovo je videozapis za popularnu potrošnju, a ne za čisto znanstvenu publiku, pa bi se orbite mogle temeljiti na prvim procjenama iz početnog promatranja. Puno vam hvala na odgovoru i izvrsnom objašnjenju!
@uhoh prvi video snimljen je prije nego što su orbitalni elementi mogli biti pročišćeni.
@uhoh je lik od 0,2 lučne sekunde za zvijezde (prvenstveno promatrane pomoću najkraćeg valnog kanala, 3,4 mikrona W1) s položajima učvršćenima u gomilu slojeva. Ne znam koja je bila preciznost pojedinačnog kadra, ali gotovo sigurno lošija * i * promatranja asteroida prvenstveno su pokretana 12-mikronskim slikama W3, što je bilo malo manje precizno (ne onoliko koliko bi granični omjeri difrakcije predložiti).
Ah! Shvaćam što mislite o videu. Da, postoji niz videozapisa, sad se sjećam. Ovo nije proizvedeno od nule 2015. godine, to je tako reći „posao u tijeku“. Također sada razumijem valne duljine. U ovom slučaju asteroide promatra njihovo unutarnje zračenje crnih tijela, a ne reflektirana sunčeva svjetlost. Ok, idem i pročitati više o WISE-u. Zahvaljujemo na vašoj pomoći!
Čini se da sam pogrešno brojao piksele, doista je razmak ~ 0,2 AU, kao što je prikazano [ovdje] (https://astronomy.stackexchange.com/a/25745/7982), a ne 0,1 AU.
Hobbes
2018-04-03 15:34:28 UTC

Odgovor zasnovan na nerazumijevanju pitanja, ostavljen ovdje jer sadrži korisnu pozadinu WISE-a.

Počinju obrasci u obliku pita u 2010. godini su rezultati misije WISE (vidi opis videozapisa). Moj odgovor ne objašnjava radijalni uzorak unutar tih oblika pita.

NASA-in Infrared Survey Explorer ( WISE) svemirski je teleskop pokrenut 2009. godine za mapiranje cijelog neba u infracrvenim valnim duljinama.

WISE je dva puta snimio cijelo nebo prije nego što mu je ponestalo rashladne tekućine 2010. Zatim je obavio kratku misiju nazvanu NEOWISE, kako bi pogledao bliske zemaljske objekte (NEO) kao što su asteroidi i komete. četiri mjeseca prije stavljanja u stanje hibernacije u veljači 2011. Nepune tri godine kasnije, u prosincu 2013., teleskop je oživljen da bi nastavio svoju misiju NEOWISE. Taj se rad nastavlja i danas.

Gledajući WISE:

enter image description here

možete vidjeti da je teleskop okomito na solarne panele, pa će obično gledati objekte okomite na liniju Zemlja-Sunce, što uzrokuje svijetle pojaseve koje vidite na videozapisu.

Hvala što ste identificirali instrument, ali ovo još ne objašnjava obrazac. Ako pogledate, crte (fina struktura) "periodične radijalne modulacije" paralelne su smjeru orbita asteroida. Dodao sam napomenu 3 i sliku da istaknem ovu strukturu. Čini se da se odnosi na udaljenost do Sunca za svaki asteroid.
Vidim na što misliš. Nasa ima vizualizaciju samo WISE podataka, a to ne pokazuje ovaj obrazac: https://www.jpl.nasa.gov/news/news.php?feature=6864 i ako stvarno želite doći do dna od toga, evo izvornih podataka: https://cneos.jpl.nasa.gov/stats/wise.html
Hej, hvala na linkovima! OK (pokušat ću) pogledati.
jpa
2018-04-04 01:57:38 UTC

Učinak je već vidljiv u prvom videozapisu objavljenom 2010. godine: https://www.youtube.com/watch?v=S_d-gs0WoUw

Što je to vrijedi, pokušao sam preuzeti najnoviji astorb.dat i zacrtati ga, ali tamo nisam mogao vidjeti učinak. Stoga bi moglo biti dobro da su se asteroidi iz 2010. temeljili na preliminarnim podacima WISE-a i nisu bili toliko točni, a kasniji videozapisi nisu ažurirali stare animacije.

Plot of asteroid locations

I zaista, iz komentara videozapisa iz 2010. godine:

odysseus9672: @szyzyg Razgovarao sam s profesorom Wrightom, projektom PI , i objasnio je da je nastanak pruga zaslužan za centar manjeg planeta koristeći približnu tehniku ​​uklapanja u podatke WISE-a. Razlog tome je, mislim (ovdje smo ostavili komentar koji je odobrio Ned), da podaci WISE imaju relativno kratko vremensko polazište (~ 24 do 48 sati), pa će pogreške na orbitalnim napadima ionako biti prilično velike, tako da nema smisla precizirati to puno prije onoga što će podržavati trake s pogreškama.

Scott Manley : @ odysseus9672 Drago mi je čuti objašnjenje, ovo u velikoj mjeri potvrđuje moje sumnje i čini pitam koliko će predmeta u budućnosti vjerojatno ponovno biti izgubljeno. Većina objekata otkrivenih u skeniranju vodećih rubova u siječnju prošla je kroz suprotstavljanje Zemlji i većina orbita nije pročišćena. Nadalje, drugi prolazak WISE-ove ankete počet će dobivati ​​sve duže lukove na nekima od njih, ali WISE-u će ponestati rashladne tekućine prije nego što može dvaput promatrati svaki asteroid.

Ah, to je to. Tamo sam odisej9672. :)
Zahvaljujemo na kopanju i objavljivanju ovih podataka! Koji je izvor slike?
Također, nakon "komentara koji je lijevi Ned odobrio" moja su vlastita nagađanja.
@uhoh Slika je moja vlastita parcela s gnuplotom iz podataka ovdje ftp://ftp.lowell.edu/pub/elgb/astorb.html. To je samo broj linije u odnosu na poluosovinu, tako da bi mogao biti previše pojednostavljen da bi se prikazao učinak ili bi se parametri orbite mogli ažurirati (mnogi asteroidi izvorno otkriveni 2010. imaju kasniji datum ažuriranja za orbitu u toj datoteci).