Istražuju li astronomi ili pokušavaju li pronaći znakove rupa od crva?
bogen
2013-09-25 00:28:30 UTC

U mnogim filmovima i u popularnoj kulturi često se navode crvotočine, kao i da je moguće "brže od lakog putovanja", što se čini gotovo istim. Razmišljaju li astronomi ozbiljno o ovom fenomenu? Koji bi mogao biti potpis crvotočina? Bi li teleskopi sljedeće generacije kao ELT mogli otkriti takve potpise?

Provevši 5 minuta gledajući ADS, možete pronaći neke radove u kojima se raspravlja o promatračkim potpisima crvotočina, kao na primjer [ovaj] (http://arxiv.org/abs/gr-qc/9708044).
Jedan odgovor:
Manishearth
2013-09-25 00:36:36 UTC

Ovo je već odavno razmotreno (Evo rada o tome).

Crvotočine fizika ne zabranjuje, ali stvaranje crvotočina je nedovoljno utemeljeno. Postoje dva moguća puta kojima se može stvoriti crvotočina:

• Odaberite već postojeću crvotočinu u kvantnoj pjeni i "proširite" je hranjenjem egzotičnom materijom.
  • Prostor "Razderati i zašiti" - nismo sigurni dopušta li to fizika, jer se upušta u područje fizike za koje nemamo odgovarajuće objašnjenje.

Što god da bilo, stvaranje i održavanje crvotočine zahtijeva da imamo kontrolu nad egzotičnom materijom (u ovom slučaju, česticama / valovima s negativnom gustoćom mase / energije). Fluktuacije vakuuma već imaju područja negativne gustoće energije, ali oni su nekontrolirani kvantni fenomen prema sadašnjoj tehnologiji.

"Druga brza stvar je" brže od putovanja svjetlosti ". Dok crvotočine dopuštaju da netko skoči na drugu točku u svemiru, dok u njima ne postignemo brzinu veću od c.