Koja je trenutna rutina moderne astronomije?
SF.
2013-09-26 19:05:25 UTC

S približno svim vidljivim zvijezdama koje su katalogizirane, izmjerene i fotografirane čini se da je poglavlje zatvoreno. Shvaćam da su trenutno, dok je amaterska astronomija velika u katalogizaciji svih asteroida u Sunčevom sustavu, "Veliki dječaci" sada prvenstveno zauzeti otkrivanjem ekstrasolarnih planeta. Ali to sigurno nije sve. Sigurno je da postoji puno jedinstvenih istraživanja, novih, neočekivanih otkrića, raznih "neobičnih" istraživanja poput SETI-ja, i tako dalje, ali volio bih znati koji je danas "svakodnevni kruh" svakog astronoma?

Koji su trenutni tipični , rutinski zadaci prosječnog profesionalnog astronoma? Što se promatra / mjeri / traži? Koji izazovi zauzimaju najviše truda i vremena? Ili se varam pretpostavljajući da uopće postoji takvo što i da je svaka zvjezdarnica jedinstvena pahuljica?

Stavljam ovo pitanje na čekanje, jer postoji gotovo toliko mogućih odgovora koliko i astronoma koji rade. Dobio je solidan odgovor (pa mislim da ga ne bi trebalo brisati), ali ne želimo da se svi koji rade na toj temi osjećaju kao da zapisuju vlastiti raspored. Možda bi odgovor mogao postati kanonski koji dokumentira sve stvari koje rade moderni astronomi.
@JonEricson: Što su jedinstveniji odgovori, to postaju manje "kruhom svagdašnjim". Ako uistinu jest da "postoji gotovo onoliko mogućih odgovora koliko ima zaposlenih astronoma", onda se odnosi posljednja rečenica mog pitanja i trebala bi sadržavati odgovor. Ipak, odgovor MBR-a daje mi vrlo dobar predznak o tome što se očekuje.
BTW, pitanje nije bilo samo prazna znatiželja. Kao književnik, imam (već predugo) priču, a dva protagonista su astronomi. Iako sama moderna astronomija ne igra veliku ulogu, želio sam dobiti njihove "noćne aktivnosti" neposredno prije nego što ih spletkarenje zahvati i prebaci u uloge koje zapravo nisu spremne ispuniti.
Jedan odgovor:
MBR
2013-09-26 19:39:28 UTC

To što kažete nije sasvim točno: potraga za egzoplanetima je očito intenzivna, ali to nije daleko od jedinog što astronomi gledaju. Situacija je najčešće u dvije riječi: razlučivost & valna duljina . Bez obzira na to koje polje (ako vas zanimaju galaksije, međuzvjezdani medij, zvijezde i tako dalje) želite veću razlučivost , za rješavanje manjih razmjera (većina zvijezda i dalje su točke čak i s našim najboljim teleskopima ili smo mi još uvijek daleko od razrješenja pojedinih zvijezda u galaksijama!), kako bismo imali više informacija, kako bismo bolje razumjeli temeljnu fiziku. Želite veću valnu duljinu jer vam spektroskopija daje puno više fizičkih informacija od primjerice promatranja jedne valne duljine. A kombinirati oboje ponekad je izazov: promatranje visoke razlučivosti u infracrvenom zračenju nije tako lako, a za neka polja može biti presudno (ako ikada želite vidjeti zvijezdu kako se formira, bolje je promatrajte je u infracrvenoj, jer je ova beba ugrađen u njegov oblak plina koji vrlo učinkovito štiti njegovo zračenje).

S tim u vezi, rutinski zadaci astronoma bili bi

1. izvlačenje informacija iz trenutnih podataka. Uključuje puno kodiranja, s Pythonom, IDL-om ili specifičnijim jezicima orijentiranim na astronomiju kao IRAF ili MIDAS. Smanjenje podataka važan je dio posla, jer je općenito izazov izvući podatke iz neobrađenog signala koji ćete dobiti.
  2. pisati radove o tim podacima i izvedenim informacijama
  3. pročitajte puno radova kako biste bili u toku s najnovijim otkrićima drugih timova
  4. pisati prijedloge da biste tražili više vremena za promatranje / bolja promatranja / veće teleskope
  5. piti puno kave

Tri prve točke vjerojatno trebaju gotovo jednako vremena svakom astronomu; točka 4 treba još više vremena starijim astronomima; točka 5. je također presudna za sve dobre stvari koje proizlaze iz rasprava o dobroj staroj zdjeli kofeina.

Dopune:

Da biste odgovorili na vašeg komentara i kako bih vam dao pregled trenutnog istraživanja, mogu se sjetiti:

• Hershelovih podataka u infracrvenoj mreži. Ljudi tim podacima pokušavaju bolje razumjeti međuzvjezdani medij i procese stvaranja zvijezda u našoj galaksiji, stvaranje ranih galaksija te kemijski sastav i evoluciju Svemira.
  • Planckovi podaci u duljoj valnoj duljini. Ti su podaci korisni za razumijevanje prve ere Svemira (traženje anistropije u CMB-u), ali i za drugačiji pogled na galaksiju i međuzvjezdani medij u tim valnim duljinama.
  • Vrlo Podaci velikog teleskopa. Iz ovih teleskopa postoji mnoštvo različitih vrsta podataka, uglavnom u vidljivom i infracrvenom području, a uglavnom u spektroskopiji. Gotovo sve se proučava s tim podacima, od evolucije galaksija do zvijezda u obližnjim galaksijama.
  • ALMA podaci u milimetarskim / submilimetarskim rasponima. S ALMA-om i Herschelom proučavaju se iste vrste objekata: rane galaksije, međuzvjezdani medij i molekularni oblaci. Kako galaksije nastaju i evoluiraju? Kako nastaju zvijezde? U kojem okruženju? Koji su dominantni procesi u stvaranju zvijezda?
  • HESS podaci, u rasponu gama zraka. Gama zrake nude prozor na netermalni Svemir, tj. Sve ekstremne događaje koji se događaju u Svemiru. Može dati dragocjene informacije o gama-zrakama, supernovima, AGN-u (aktivne galaktičke jezgre) itd.

To je za velike projekte (s jakim europskim predrasudama, izvinite ljudi, znam bolje što se radi s ove strane oceana). Tome možete dodati sve misije za proučavanje egzoplaneta (poput Keplera), misije za proučavanje planeta našeg Sunčevog sustava (Cassini, Huygens, Messenger, Junona, sve misije na Marsu itd.), Kao i sve ostale objekte širom svijeta za proučavanje sve i svašta, od zvjezdane dinamike do sastava planeta. Glavni je problem uvijek razumjeti kako se takva struktura (od velikih struktura u Svemiru do malih razmjera u galaksiji), objekt (od galaksija do satelita), pojava pojavljuje, oblikuje, pojavljuje. Da bismo razumjeli koji su dominantni fizički procesi u igri.

Astronomija još uvijek žudi za podacima; što više podataka imate, to će vaša statistika biti bolja, a nadamo se i bolje razumijevanje.

@SF .: Poznavajući brojne astronome (takoreći profesionalne i mjesečare), mislim da se na pitanje može odgovoriti samo vrlo općenito. To je poput pitanja što programeri rade. (FYI: tipke i satni pikseli.)
U ime naše britanske publike, protivim se točki 5. (Treba biti "kava i / ili čaj".;)