Koliki je postotak planeta u poziciji da ih se može gledati oštro sa Zemlje? (i prema tome mogu proći tranzit)
Larian LeQuella
2013-09-26 07:04:10 UTC

Broj zvijezde 12644769 iz Kepler ulaznog kataloga identificiran je kao pomračujući binarni sustav s razdobljem od 41 dan, od otkrivanja njegovih međusobnih pomrčina (9). Do pomrčina dolazi jer je orbitalna ravnina zvijezda orijentirana gotovo rubno gledano sa Zemlje . Tijekom primarnih pomrčina, veća zvijezda, označena s "A", djelomično je pomračena manjom zvijezdom "B", a tok sustava opada za oko 13%

Iz http://www.sciencemag.org/content/333/6049/1602

Evo, međutim, stvari je: od svih mogućih rubnih konfiguracija, postoji mnogo više konfiguracija gdje planet nikada ne može biti u položaju na kojem treba biti rub, nego u konfiguracijama u kojima bi planet mogao potencijalno biti u položaju na kojem treba biti rub. (Pretpostavljam da se to događa u manje od jednog od nekoliko stotina slučajeva)

Pa zašto možemo promatrati toliko tranzita?

Larian LeQuella
2013-09-26 07:04:38 UTC

Budući da postoji toliko mnogo planeta!

Slučajno postoji cijela web stranica posvećena izračunavanju tog odgovora.

Tranziti se mogu otkriti samo ako je planetarna orbita blizu vidnog polja (LOS) između promatrača i zvijezde. To zahtijeva da orbitalni pol planeta bude unutar kuta od $ d _ * / a $ (dio 1 donje slike) mjereno od središta zvijezde i okomito na LOS, gdje je $ d _ {*} $ zvjezdani promjer (= 0,0093 AU za Sunce) i $ a $ je orbitalni radijus planeta.

To je moguće za sve kutove $ 2 \ pi $ oko LOS-a, tj. Za ukupno $ 4 \ pi d_ * / 2a $ steradijana položenih položaja na nebeskoj sferi (dio 2 slike).

Dakle, geometrijska vjerojatnost da se vidi tranzit za bilo koju slučajnu planetarnu orbitu je jednostavno $ d _ * / 2a $ (dio 3 od slika) ( Borucki i Summers, 1984, Koch i Borucki, 1996).

Diagram

Za Zemlju i Venere to je 0,47%, odnosno 0,65% (vidi gornju tablicu). Budući da se tranzitni pašnici ne mogu lako otkriti, oni koji traju manje od polovice središnjeg tranzita zanemaruju se. Budući da se tetiva jednaka polovici promjera nalazi na udaljenosti od 0,866 radijusa od središta kružnice, korisni tranziti čine 86,6% ukupnog broja. Ako su drugi planetarni sustavi slični našem Sunčevom sustavu jer sadrže i dva planeta veličine Zemlje u unutarnjim orbitama, a budući da orbite nisu koplanarne unutar $ 2d _ * / D $, mogu se dodati vjerojatnosti. Dakle, približno 0,011 $ \ puta 0,866 $ $ = 1 \% $ zvijezda sličnih Suncu s planetima trebalo bi pokazivati ​​tranzite veličine Zemlje.

To je prilično čudno! Kepler je tamo bio kratko vrijeme i ima mogući popis od gotovo 2000 planeta koji samo gledaju oko 150 000 zvijezda samo nekoliko godina! Dakle, ako samo 1% statistički prolazi, to bi značilo da bi samo nasumce 1500 sustava imalo ispravnu orijentaciju ( s obzirom na dosadašnje rezultate, to ima smisla). A s obzirom na to da je oko 7500 zvijezda eliminirano iz razmatranja zbog varijabilnosti jedne ili druge vrste ... Mislim da bi bilo prilično sigurno reći da gotovo svaka zvijezda vani ima barem nekakvo planetarno tijelo oko sebe.

Poigravao sam se s tim neko vrijeme u smislu da sam pokušao pronaći "zanimljive" zvijezde koje će vidjeti Zemlju kako prolazi kroz sunce. Koristio sam web mjesto "SIMBAD" za odabir zvijezda dovoljno blizu ekliptike (40 od ​​oko 40000 unutar 200LY). Imajte na umu da je ovo veličina zemlje na 1 AU. Izabrao sam svojih pet najboljih za koje sam smatrao da imaju najbolje šanse za inteligentan život. (To su bili 1) HD27732, 2) HD95980, 3) HD53532, 4) HD115153 i 5) HD20477). Pozdravio bih uređivanje ovih rezultata.
  0
TazAstroSpacial
2019-11-06 07:37:03 UTC

Odgovor dolazi iz broja zvijezda koje su ispitivane svakom metodom. Kepler je u prvom dijelu svoje misije ispitao 150 000 zvijezda. Nakon produžene misije ispitao je 503.506 https://en.wikipedia.org/wiki/Kepler_space_telescope. Kepler je zurio u jedan dio neba u isto vrijeme mjereći svjetlost mnogih desetina tisuća zvijezda na Vrijeme. Nova satelitska misija TESS istražit će oko 200 000 zvijezda.

Metoda radijalne brzine mora ponoviti mjerenja svake zvijezde kandidata, a zatim se premjestiti na sljedeću. Za sjajne zvijezde izloženost može biti 2 minute, dok slabije zvijezde 10 minuta ili malo više ... Instrument HARPS koristi većinu dostupnih noći na teleskopu klase 4 m. Početni katalog kandidata za HARPS bio je 376 https://phys.org/news/2011-09-exoplanets-harps.htmlstars. To se tijekom godina proširivalo i mijenjalo. Postoji nekoliko drugih glavnih pretraga radijalne brzine. Njihovi se popisi preklapaju, tako da sve u svemu provjeravaju 5000 zvijezda. Osobna procjena).

Ove su dvije tehnike prilično usporedive jer su obje najosjetljivije na blizinu planeta. Dakle, razlika u broju pronađenih biljaka je zbog toga što se tranzitnim anketama ispituje više nego dovoljno zvijezda da bi se prevladala mala vjerojatnost otkrivanja planeta koji prolazi kroz zvijezdu domaćina.

Ostale tehnike pronalaska egzoplaneta favoriziraju pronalaženje različitih vrsta planeta. Na primjer, mikrolezanje teži pronalaženju planeta velike mase o udaljenosti Jupitera od njegove zvijezde. Od milijuna zvijezda koje provjere mikroleće otprilike 3.000 (sada, daleko manje u ranim pretragama) pokazuju mikroleće u godinu dana, od njih samo deset ima potpise planeta. Obično treba oko godinu dana da se modelira svaki događaj ... tako da se pronađe relativno malo planeta.

• Broj pregledanih zvijezda Broj pronađenih planeta
  • Tranziti 500 000+ 3126
  • Radijalna brzina 5.000 778
  • Procjena mikrolensiranja 100 84
  • Izravno snimanje 100 pogađanje 47
  • Astrometrija 10 pretpostavka 1

vidi https: // exoplanets .nasa.gov / vanzemaljski svjetovi / načini pronalaska planeta / procjene broja zvijezda su moje procjene.