Što ima u međugalaktičkom prostoru?
SF.
2013-09-27 16:55:34 UTC

S kojim se tijelima može susresti izvan galaksija - daleko izvan najudaljenijih rubova galaksija, u dubokom prostoru između njih? Postoje li pojedinačne zvijezde bez galaksije, divovski oblaci plina gušći od sadržaja sa slobodnim vodikom u svemiru nižim ili negdje drugdje ili neki drugi fenomeni koji prekrivaju prazninu između galaksija?

Tri odgovori:
Manishearth
2013-09-27 17:26:45 UTC

Mogu biti zvijezde (i mali sustav zvijezda). Zvijezde ne trebaju biti pronađene samo u galaksijama.

Mogu biti oblaci plina.

Većina maglica nalazi se u intergalaktičkom svemiru. Zapravo, neko vrijeme i galaksije i maglice nazivali su se "maglicama" sve dok nije otkrivena različita priroda galaksija.

Gotovo svaka (mala) struktura koja može biti prisutna u galaksiji može biti prisutna u intergalaktičkim prostora, što se toga tiče. Mogu biti prisutne crne rupe (neutronske zvijezde, bijeli patuljci, smeđi patuljci, ...), nakupine zvijezda, zvjezdani sustavi itd.

Napokon, postoji vrlo rijetka (rijetka u smislu gustoće) plazma , uglavnom vodika, koji čini gotovo sav međugalaktički medij. Nulti tlak je nedostižan idealan slučaj.

Možete li objasniti ovu vrlo rijetku plazmu ?, zvuči zanimljivo
MBR
2013-09-27 17:52:03 UTC

Možete pronaći sve vrste objekata, poput zvijezda, planetarnu maglicu itd.

Ali to je uglavnom vruća, ionizirana praznina. Koliko prazno? Gustoća međugalaktičkog medija je oko 1 do 100 čestica po kubičnom metru (možete ga usporediti sa srednjom galaktičkom gustoćom, od oko milijun čestica po kubičnom metru, ili gustoće Zemljine atmosfere, od oko 10 ^ 26 kubičnih metara) . Koliko vruće? Može ići od 10 ^ 5 do 10 ^ 7 K.

Zabavna stvar je, iako je "vrlo prazna", ali sadrži većinu bariona ("" klasična materija ") Svemira, ako uzmete u obzir da je samo 5-10% ukupne mase bariona zatvoreno u zvijezde i galaksije.

2013-09-27 17:49:57 UTC

Samo da dodam odgovoru ManishEarth-a, članak o tome što se nalazi u međugalaktičkom svemiru, "Brojni" Skitnica "Zvijezde Adrift u Međugalaktičkom svemiru mogu čekati otkriće" (Matson, 2009.) također opisuje što biste htjeli pogledajte je li na noćnom nebu je li Zemlja kružila oko 'skitničke zvijezde':

"Ako ste bili na Zemlji u orbiti oko zvijezde slične suncu koja se nalazila na pola puta između nas i galaksije Andromede, ili na pola puta između nas i jat Djevice, gledali biste na noćno nebo i zapravo biste golim okom vidjeli nula zvijezda ", kaže koautor studije Michael Shara, astrofizičar iz Američkog prirodoslovnog muzeja u New Yorku. "Vidjeli biste nekoliko udaljenih, mutnih, mutnih mrlja i to bi bile galaksije." Bez mjeseca koji odražava svjetlost, noć vani bio bi gotovo mrkli mrak.

Pa iako postoji, kao što je ManishEarth rekao u svom odgovoru, sve što biste očekivali u postojećoj galaksiji između galaksija, jednostavno bi bilo mnogo manje.