Koliko je galaksija otkriveno?
Unicorn
2013-09-25 11:24:52 UTC

Znam da je Andromeda naša najbliža galaksija. Ali koliko je poznatih galaksija otkriveno i koje su to?

2013-09-25 11:58:42 UTC

Prvo, naša najbliža galaksija nije Andromeda, prema NASA-inoj stranici "Najbliže galaksije", donedavno se smatralo da je glavna patuljasta galaksija Canisa na približno 42.000 svjetlosnih godina. Međutim, u posljednje vrijeme postoji pretpostavka da je bliže globularno jato Omega Centauri možda poremećena patuljasta galaksija ( Drugi izvor).

Sad, kao odgovor na vaš drugi upit o tome koliko galaksija postoji - postoji globalni projekt pod nazivom Galaxy Zoo koji pokušava katalizirati i klasificirati sve do sada promatrane galaksije, prema Galaxy Zoo za astronome stranicu, zasad imaju

• cijeli spektroskopski uzorak Sloan Digital Survey i sva postojeća istraživanja svemirskog teleskopa Hubble (ukupno oko 1,5 milijuna galaksija).

Na slici: Hubble-ovo duboko polje koje sadrži preko 10 000 objekata, od kojih su većina galaksije. Slika je dugačka tek nešto više od 3 centimetra - sićušni djelić neba.

Hubble Ultra Deep Field

Francesco Montesano
2013-09-25 13:00:37 UTC

Ako želite znati broj spektroskopski potvrđenih galaksija, tada je broj koji daje UV-D otprilike točan.

Ali stvarni broj galaksija koje su promatrane je za red veličina veći.

Slučaj koji znam je Sloan Digital Sky Survey 3 (SDSS3): promatrali su oko trećinu neba koristeći pet različitih filtera između optičkog i bliskog infracrvenog zraka. Od svih otkrivenih objekata 208,478,448 su galaksije. A tih 1,5 do 2 milijuna imat će spektar izmjeren sredinom sljedeće godine. Više informacija ovdje

Ovom broju morate dodati galaksije uočene anketama na različitim područjima neba, dublje od SDSS-a (što znači da mogu vidjeti slabije i / ili više odvozenih predmeta).

Inače, ako me sjećanje ne iznevjeri, procjene daju oko 10 ^ 10 galaksija u promatranom svemiru