Kako možemo otkriti vodu na egzoplanetima sličnim Marsu?
Rory Alsop
2013-09-27 00:32:54 UTC

Prema podacima Curiosityja, Marsova prašina zadržava oko 2% težine vode

To prethodno nije otkriveno, pa je dojam koji imamo o Marsu nevjerojatan suho će možda trebati izmijeniti. U redu, još je uvijek vrlo suho, ali postoji potencijalno izvlačiva voda u količinama koje kolonisti mogu iskoristiti.

Ali takve bi stvari bilo dobro otkriti prije odlaska na drugi planet, pa kako možemo otkriti takve stvari, a da zapravo ne izađemo na površinu i ne zagrijemo lokalnu prljavštinu?

2013-09-27 03:02:16 UTC

Teško bi bilo otkriti težinsku količinu vode u prašini drugog planeta s preciznošću koja je učinjena za marsovsko tlo.

Međutim, imajući u vidu da postoji nekoliko načina otkrivanja prisutnosti vode, a to bi prema "60 milijardi vanzemaljskih planeta moglo podržati život, prijedlozi proučavanja" (Gannon, 2013.), otkrivanje prisutnosti oblaka.

Da bismo potvrdili da su oblaci vodeni oblaci, a ne nešto od željezne pare itd., prema web-članku "Lov na vodu na ExoPlanetima" (podebljajući rudnik),

Korištenjem ESO-ovog vrlo velikog teleskopa (VLT), tim astronoma uspio je otkriti spektakularni otisak prsta molekula vode u atmosferi planeta u orbiti oko druge zvijezde . Otkriće podržava novu tehniku ​​koja će astronomima omogućiti učinkovito traženje vode na stotinama svjetova bez potrebe za svemirskim teleskopima.

Rob
2019-09-12 08:53:53 UTC

Kako možemo otkriti vodu ... a da zapravo ne izađemo na površinu i ne zagrijemo lokalnu prljavštinu?

Svemirski teleskop Hubble može otkriti vodu sa 111 svjetlosnih godina daleko na planeti K2-18 b. Spektar se otkriva kada planet prolazi ispred svog sunca, a rezultati se analiziraju kako bi se odredio sastav.

NASA Goddard: " Hubble pronalazi vodenu paru na udaljenom egzoplanetu", videozapis objavljen 11. rujna 2019.

Pogledajte i ovaj rad: " Vodena para u atmosferi planeta mase Zemlje mase K2-18 b nastanjive zone K2-18 b" ( 11. rujna 2019.), Angelos Tsiaras, Ingo P. Waldmann, Giovanna Tinetti, Jonathan Tennyson & Sergey N. Yurchenko:

"... Ovdje izvještavamo o otkrivanju spektroskopskog potpisa voda u atmosferi K2-18 b - planet od osam Zemljinih masa u nastanjivoj zoni M patuljka $ [7] $ - s visokim statističkim pouzdanjem (Atmospheric Indeks detektabilnosti $ [5] $ = 5,0, ~ 3,6σ (reference. $ [8,9] $ span >)). Osim toga, izvedena srednja molekulska masa sugerira atmosferu koja još uvijek sadrži malo vodika servacije su zabilježene svemirskim teleskopom Hubble / Kamera širokog polja i analizirane s našim namjenskim, javno dostupnim, algoritmima $ [5,9] $ .

... $ \ zahtijeva {\ mhchem} $

To označava prvu atmosferu otkrivenu oko super-Zemlje nastanjive zone s tako visokom razinom pouzdanosti. Iako se čini da je slučaj $ \ ce {H2O} \ ce {+ H2-He} $ najpovoljniji, ova preferencija nije statistički značajna. Što se tiče sastava, modeli pronalaženja potvrđuju prisutnost vodene pare u atmosferi K2-18 b u svim ispitivanim slučajevima s visokom statističkom značajnošću. Međutim, nije moguće ograničiti ni njegovu obilnost ni srednju molekularnu težinu atmosfere. Za slučaj $ \ ce {H2O} \ ce {+ H2-He} $ pronašli smo obilje $ \ ce {H2O} $ iznositi između 50% i 20%, dok je za ostala dva slučaja to bilo između 0,01% i 12,5%. Srednja atmosferska molekulska masa može biti između 5,8 AMU i 11,5 AMU u slučaju $ \ ce {H2O} \ ce {+ H2-He} $ i između 2,3 ​​AMU i 7,8 AMU za ostale slučajeve. Ovi rezultati pokazuju da je zanemariv udio atmosfere još uvijek napravljen od $ \ ce {H2-He} $ . ".

Grafikon sa stranice 2:

Figure 2

Slika 2 | Najbolje uklopljeni modeli za testirana su tri različita scenarija. Atmosfera bez oblaka koja sadrži samo H $ _ 2 $ O i H $ _ 2 $ -He (plava), atmosfera bez oblaka koja sadrži H $ _ 2 $ 0, H $ _ 2 $ -He i N $ _ 2 $ (narančasta) i oblačna atmosfera koja sadrži samo H2O i H2-He (zeleno). Vrh: najprikladniji modeli samo odozdo: 1 $ \ sigma $ i 2 $ \ sigma $ raspona nesigurnosti.

[5] Tsiaras, A. i sur. Populacijska studija plinovitih egzoplaneta. Astron. J. 155, 156 (2018).

[7] Montet, B. T. i sur. Zvjezdana i planetarna svojstva kandidata za K2 kampanju 1 i potvrđivanje 17 planeta, uključujući planet koji prima Zemljinu insolaciju. Astrophys. J. 809, 25 (2015).

[8] Benneke, B. & Seager, S. Kako razlikovati oblačni mini-Neptun i super-Zemlje u kojima dominiraju voda / hlapljive tvari. Astrophys. J. 778, 153 (2013).

[9] Waldmann, I. P. i sur. Tau-REx I: sljedeća generacija koda za pronalaženje egzoplanetarnih atmosfera. Astrophys. J. 802, 107 (2015).