Koliki je udio planetarnih sustava pronađen kod 'Hot Jupitersa'
2013-09-25 13:08:51 UTC

Prema NASA-inoj web stranici "Čudna privlačnost Vrućih Jupitera", jedna od glavnih vrsta otkrivenih planeta su Vrući Jupiteri, koji su

To su behemotski svjetovi koji kruže u blizini svojih matičnih zvijezda, blokirajući djelić svjetlosti zvijezde kad prolazi ispred.

Planeti koji su veliki od Saturna do daleko većih od Jupiter, koji kruži za nekoliko dana vrlo blizu njihove matične zvijezde. Nešto što naš solarni sustav nema.

Koliki udio zvjezdanih sustava ima Vruće Jupitere unutar svojih sustava? Je li slučaj da su sustavi bez vrućeg Jupitera poput našeg neobični?

Tri odgovori:
MBR
2013-09-25 13:33:37 UTC

U 2011. godini oko 20% pronađenih egzoplaneta bili su vrući Jupiteri. To je puno, ali jako je pristrano samo zato što postoje planeti koje je najlakše otkriti. Egzoplanete možete otkriti tranzitom (to znači da planet prolazi ispred zvijezde domaćina što smanjuje sjaj promatrane zvijezde tijekom tranzita), a vrući Jupiteri što su bliže zvijezdi domaćinu i veći su od manjih planeta, pa će biti lakše otkriti. Možete otkriti egzoplanete radijalnom brzinom, što znači da detektirate varijaciju položaja zvijezde domaćina zbog gravitacije planeta. Što je planet bliži i teži, to će varijacije biti veće, a samim time i lakše ih je otkriti.

Zbog toga je važno reći "2011."; kako se naše tehnike otkrivanja (i teleskopa) poboljšavaju, udio vrućih Jupitera trebao bi se smanjivati.

Uredi: Da biste to postavili u perspektivu, možete pročitati ovaj članak od Jasona Wright u kojem pokušava procijeniti "stvarni" omjer vrućih Jupitera koji kruže oko "normalnih" zvijezda (zvijezde tipa F, G i K). Taj je omjer zapravo puno manji od trenutno opaženog, oko 1,2%.

tri četvrtine? to je puno više nego što sam očekivao. Imate li reference koje možete uključiti u svoj odgovor?
Žao mi je, pogriješio sam broj (pogrešno sam ga uzeo s ranijim procjenama). Stavio sam pouzdanije brojeve s dobrom referencom; Također dodajem neke detalje o "stvarnom" omjeru koji treba očekivati.
Nisu potrebne isprike - ovo je izvrstan odgovor i vrlo lijepo odgovara na oba moja pitanja.
Rob Jeffries
2015-01-29 19:46:37 UTC

Potpuno se slažem s odgovorom MBR-a. Broj je zapravo 1,20 USD \ pm 0,38 $ posto, objavljuju Wright i sur. (2012) i predstavlja udio F, G, K zvijezda koje imaju vrući Jupiter definiran kao veći od 0,1 Jupiterove mase i imajući orbitalno razdoblje manje od 10 dana. Tablica 2. tog rada sažima rezultate ostalih radnika koji dobivaju između 0,5 i 1,5 posto. U radu se također raspravlja o pristranostima promatranja, uključujući metalnost.

Odavno je poznato da je učestalost bliskih planeta veća oko više zvijezda bogatih metalima. Također postoji pristranost prema kojoj je lakše pronaći planete oko zvijezda bogatih metalima, dok je prosječna zvijezda u solarnom susjedstvu blago siromašna metalima u usporedbi sa Suncem.

Studija Gonzaleza (2014) akumulira naše trenutno znanje o egzoplanetarnim sustavima i njihovim metalnostima, izvodeći planetarnu stopu incidencije $$ P_ {planet} = \ alpha 10 ^ {\ beta [Fe / H]}, $$ s $ \ alpha = 0,022 \ pm 0,007 $ (tj. 2,2 posto), $ \ beta = 3,0 \ pm 0,5 $ i gdje je [Fe / H] uobičajeni logaritamski omjer metalnosti zvijezde i metalnosti Sunca. (tj. Sunce ima [Fe / H] = 0).

Ovaj izračun provodi se za divovske planete s orbitalnim razdobljima kraćim od 4 godine, pa ne bi svi oni bili klasificirani kao vrući Jupiteri. Dno crta, broj koji su dali Wright i sur. u prosjeku je približno tačno, ali je veće za zvijezde s višim metalitetima.

Jack R. Woods
2016-04-20 00:17:11 UTC

Samo iz zabave napravio sam ograničenu analizu planeta veličine Jupitera pronađenih pomoću tehnika radijalne brzine ili astrometrije (uglavnom bivših) sa sljedećim kriterijima: 1) Podaci iz internetskih izvora http: // exoplanet. eu / catalog / bd% 2B15_2375_b / i http://www.exoplanets.org/ dajući planete otkrivene do travnja 2016. 2) Msini: 0,5-10 M (J) 3 ) Udaljenost do zvijezde manja od 58 parseka 4) Planeti do razdoblja od 5200 dana (ili 6AU) 5) Samo podaci patuljaka K, G ili F na glavnom nizu (V ili IV / V). Ovo je bio pokušaj minimiziranja pristranosti promatranja. Još uvijek sam pronašao izraženi vrh na Jupiterima s periodima kraćim od 50 dana, ali manje izražen ako se crta prema udaljenosti (sma). Međutim, pronašao sam i vrhove u broju Jupitera nešto dalje od Zemlje i na otprilike istoj udaljenosti od početka asteroidnog pojasa u Sunčevom sustavu. Vrh Zemlje je mnogo širi i nestaje u histogramu razdoblja. Ovim podacima dominiraju planeti koji kruže oko G zvijezda 89 od 139 (107 od 171 planeta). Zanimljivo je (ili ne) da postoji vrh na Jupiterima koji se nalaze u "višestrukim Jupiterovim sustavima" oko orbite Venere koji "ispire" Zemljin vrh. Postotak "vrućih Jupitera" ovisi o definiciji, ali 22 od 171 imaju razdoblje manje od 50 dana, a 13 ima orbite manje od 0,1 AU. Ako nekoga zanimaju detaljniji detalji mojih rezultata, pošaljite mi e-mail.

@RobJeffries Vidi gornji komentar. Može li još uvijek postojati neka "pristranost u promatranju" koja mi nedostaje?
Da, postoje ogromne pristranosti koje pogoduju otkrivanju vrućih Jupitera i vaš ih postupak uopće nije sveo na minimum.
@RobJeffries Ispričavam se zbog svog neznanja. Moje pitanje bi vam bilo da li mislite da je moguće da je projekt HARPS, koji već više od 10 godina prati zvijezde manje od 58 kom, možda propustio neke planete veličine Jupitera, s periodima oko Jupitera ili manje, koji orbitiraju zvijezde koje su promatrali? Otkrića su pala (od 107 "Jupitera" pronađenih u ovom rasponu koji kruže oko G zvijezda pronađeno je samo 18 od siječnja 2012/2 od kojih su bila u istom sustavu, a tri su pronađena u sustavima koji su već imali bliže u "Jupiteru" otkriven).
I možda se moram ispričati za svoje. Pretpostavio sam da imate posla s roditeljskim uzorkom koji je nepotpun. Ako je projekt HARPS anketirao svaku F, G, K zvijezdu unutar 58 kom s jednolikom osjetljivošću i uzorkovanjem tijekom 10 godina, onda da, trebali bi biti vrlo cjeloviti za sve Jupitere s razdobljima kraćim od 5 godina, osim za one oko mladih zvijezda . Ako su, međutim, promatrali odabrane uzorke, s instrumentima s različitom (sve većom) osjetljivošću, pretpostavljam da je pristranost prema vrućim Jupiterima još uvijek prisutna, posebno među K-patuljcima.