Koji su dokazi da se galaksije okreću?
2013-09-27 15:07:08 UTC

Rotiraju li se sve galaksije? Ako jesu, okreću li se u istom smjeru?

Kakva su zapažanja izvršena u rotaciji galaksije?

MBR
2013-09-27 15:17:28 UTC

Jedan od najjednostavnijih načina da se pokaže da se galaksije rotiraju su Doppler-ova opažanja atomskih ili molekularnih linija. Na primjer, ako se promatrana galaksija vidi na rubu i okreće se u smjeru kazaljke na satu, lijeva strana galaksije odmiče se od vas, a zatim se dopplerovski pomiče u crveno. Desna strana, koja ide prema vama, pomaknuta je Doppler-om u plavo.

Ova vrsta opažanja realizirana je već 60-ih, na radiju.

Spiralni patern primijećen u spiralnim galaksijama također je jasan potpis njihove rotacije. Imajte na umu da su spirale povezane s valovima gustoće u galaktičkom disku (vidi na primjer Lin & Shu 1964).

Smjer:

Što se tiče njihovih uputa, možete se uvjeriti da nema tendencije, samo gledajući ovu galeriju teleskopa Hubble. Također možete pomisliti da se galaksije vjerojatno okreću očuvanjem kutnog zamaha tijekom njihove povijesti formiranja i da ona uvelike ovisi o početnim uvjetima koji su očito slučajni.

Sam spiralni uzorak * uopće nam ne daje do znanja da se vrti. Zaista, spiralni uzorak pomalo je misterij, znanje o njemu je simbolično. Čini se da je pretjerana gustoća koja se * kreće kroz * galaksiju i nama * izgleda kao * neka vrsta twirly uzorka. Ništa ne govori o tome vrti li se zapravo.
Ono na što mislite su valovi gustoće, i kao što sam to istaknuo s Lin & Shu (1964), ti su valovi povezani s rotacijom galaksije. Mislim da ne postoji drugi način formiranja ovog vala i uzorka, osim s diferencijalnom rotacijom.
RhysW
2013-09-27 15:29:50 UTC

Nismo otkrili nijednu galaksiju koja je postojala niti smo je gledali kako bismo se okrenuli. Većina ovog odgovora bit će uvelike nagađanja. Upozoreni ste!

Imamo tri klasifikacije galaksije:

Spiralnu, Eliptičnu i Nepravilnu.

Smatra se da su nepravilne galaksije prilično mlade i da su uglavnom plinovi koji se tek trebaju kombinirati.

Smatra se da su eliptične galaksije poput diska ili izduženog diska u obliku.

Za spiralne galaksije se pretpostavlja da su starije od tri, a jako se teoretizira da su spiralnog oblika zbog super masivne crne rupe u njihovom središtu.

Možemo vidjeti da se smatra da će eliptične galaksije s vremenom postati spiralne galaksije lifecycle of a galaxy

E klasifikacije su eliptične. S klasifikacije su spiralne.

Stoga, ako ekstrapoliramo uzorak i teorije, potencijalno bi se moglo reći da će tijekom života galaksija na kraju postati spirala koja kruži oko super masivne crne rupe sve više i više njegove mase privlači u središte.

U redu, pa ako se može teoretizirati da će većina galaksija na kraju zavojiti crnu rupu, to nas navodi na vjerovanje da će rotacija galaksije tada biti zbog smjera rotacije crne rupe, zar ne?

Ovaj NASA-in teoretičar kaže da možda postoji takva stvar kao unatrag crna rupa koja se vrti u suprotnom smjeru od svojih akrecijskih diskova, što bi u ovom slučaju pretpostavljao galaksije.

Gledanje promatranja galaksija dovodi do većine njih, koja se vrte vukući ruke, ali postoje slučajevi kada su ruke okrenute u smjeru okretanja!

Zaključak

Dakle, da, primijetili smo vrtnju galaksija, ne, ne vrti se svaka galaksija, nepravilne galaksije nemaju središnju točku mase kojoj bi se trebale okretati oko. Što se tiče toga da li se svi vrte u istom smjeru, to je izuzetno teško opaziti bez dodatnih podataka i daljnjih studija.

Snažno se ne slažem s nekim izjavama koje su apsolutno pogrešne. Na primjer, spiralni oblik galaksija nije posljedica prisutnosti crne rupe. Spiralni krakovi značajke su povezane s valovima gustoće na galaktičkom disku.
@MBR Najkorisnije za sve je objaviti vlastiti odgovor s vezama ili urediti njegov odgovor tamo gdje mislite da je netočan.
U stvari, ovaj je odgovor više nego špekulativan. Kao što je MBR naglasio, mnogi (većina) ovih izjava jednostavno su pogrešni. Možda bi se ovdje odgovori trebali temeljiti na nečem drugom, a ne na nagađanjima.
Ovaj post sadrži nekoliko pogrešaka: 1: Iako je prikazanu sliku Hubbleova niza izvorno konstruirao Hubble kako bi ilustrirao evoluciju od eliptičnih ka spiralnim, sada znamo kako stvari ne funkcioniraju. Umjesto toga, eliptični su vjerojatno nastali spajanjem galaksija slične mase. 2: Kao što je navedeno od strane @MBR, spirale svoj oblik ne duguju BH-ima, već pojačanom stvaranju zvijezda u krakovima uzrokovanim valovima gustoće iz zvijezdanih povratnih informacija. 3: Diskovi za nakupljanje oko središnjih BH mali su (oko 0,01 svjetlosne godine) diskovi s vrućim plinom, a ne cijela galaksija.